Onze Auto: elektrische deelauto

1543 keer bekeken 1 reacties

Lijkt het je wat om een elektrische auto te delen samen met de buurt?  Dat kan!

Afbeeldingen

Log in om te reageren.

24-04-23 om 23:26

Inmiddels staat de auto er! Het is een Renault Megane E-Tech geworden. Statig donker blauw. Hij is te bewonderen op de hoek van de Ouddiemerlaan en het Wilhelminaplatsoen, aan het Diemerplein. Wil je hem ook gebruiken, meld je dan aan. Er komen snel mensen bij, het zal niet lang duren voordat er een tweede auto in Diemen komt.

Cookie-instellingen